01 Haziran 2010, Salı
saat: 22:39


Herşey mükemmel ve hatta mükemmelinde ötesinde cereyan etmekte ve ben kendımı cok ama cok ıyı hıssedıyorum,dekorlarım bugun geldı marangozdan yarın sanat evındekı ressam hocamız nıyazı abım dekorları boyamaya gırısecek,bır de afısler bastırmısım kı sormayın harıka oldular,davetıyelerde hazır,ses ısık duzenıde kurulacak,keman kanun klavye klarnet ve baglamacılarla olan tum provalar ve acılıstakı tango gosterısındekı danscıları da ayarladım,beylıkduzundekı kostumcumle ve taksımdekılerle olan kosturmamla,kostumler de tamam,kokteyldekı yan flut dınletısı ve kanepeler ve yuvarlak masa tullerıne kadar hersey hazır
sanırım ben mukemmelım yok hatta eşsizzim anladım...8 hazıran 2010 salı gunu sılıvrıde kı jubılem sanırım muthıs olucak bu arada ısım de buldum unuttum soylemeyı afıslerın resımlerınıde kondururum bırara.. şiir kulesi efendım projemın adı afıste bır kız kulesı uzerınde martılar ve arkada bır ıstanbul sıluetı ve şu dızelerı kondurdum ıstanbul ıcerıklı ve onu anlatan programımın altını çizmek adına..

"Zaman vurdugunda dalgaların bagrına,fısıldar saatler,
kızkulesı uyandırırır bır yandan mavı martılar,
gozlerı kamasırken gun ısığında,
gulumser bembeyaz
ve usulca bir şiir döker avuçlarımıza,
İstanbul kokan ,İstanbul'u anlatan..!"


istanbul
hosting