01 Haziran 2010, Çarşamba
saat: 23:33


Kizimin adini Pelik koyim diyorum.

Cok güzel

Pelik,sac örgüsü ,cok dogal süper harika bisey.. Bu ara ethnoluk hippilik hikayeleri moda oldu da,benim gibi (!!) dooogaaaaall kisi gibi grünen insanlar görünüyo etrafta .

saat: 23:42

Cok kritik bi hale geldi dünya, gözümüzün önünde.Oldu yani..

saat: 23:46

bi yere tatile gitmek üzereyken sevinememek te iste..bi yandan teröristler,bi yandan volkanlar. o gerci ukraynada

istanbul
hosting