|
17 Ekim 2010, Pazar
saat: 18:27
bütün haftasonunu evde geçirip sıkılmak,çatlamak patlamak! işin kötüsü verimli bişekilde çalışamadım da.dışarda güzelim hava üstüne üstlük..hoş bi planım yoktu,arayan falan da olmadı.gerçi dün akşam olduda o saatte çıkamazdım evden.çünkü ailemin yanında okuyorum,çünkü izin alcam diye uğramaktansa evde oturmayı tercih ediyorum.gerçi artık hiçbişeye karışmıyorlar ama yinede o piskolojiden kurtulamıyor insan..neyseki sevgilim yok,anti olabilecek hiçbi şey yok hayatımda.olabildiğince sade..hele bu yıl okulda yoğun,tüm derslere giriyorum falan eve geldiğimde acayip yorgun oluyorum.oooh vala mis yaa.şimdi ergen triplerine girmek istemiyorum ama müstühak mıdır böyle bir 20 yaş.bilemedim. kafamda almıyorki isteksizce çalışınca.bari onu adam akıllı yapabilsem. aslında kafam rahat.bazen diyorumki oh bak seni bağlayan hiçbişey yok aile dışında.ilişki yok,problem yok,üzüntü yok..bunun dışında stabil bir melankoli.arada gelen geçmiş atakları.en yakınlarına özellikle duyduğun gıcıklık.ah o gıcıklık asıl çok fena..neden bilmiyorum çok anti oluyorum onlara buara,çok fazla.. dün akşam tiyatroya gidesim vardı aslında yalan oldu oda a. gelince.bakalım belki haftaiçi giderim oyun varsa. neyse günce biraz daha çalışmaya çabalayayım.bırak dirseği ömrüm çürüyüp gidecek şu masada.hadi günce bana kolay gelsin. | ||
|
|
||