|
17 Ekim 2010, Pazar
saat: 19:17
Birkaç gündür yazmıyorum vay be? Benim için çok uzun bir zaman aslında bu. ortalamyaya baksana maaşallah. Bakalım bu yazıyı da yazıp silecek miyim bilmiyorum ama bu sefer olmayacak heralde. Aynı şehirde olmamıza rağmen görüşememek çok gücüme gidiyor. Cuma,cumartesi ankaradayım. Pazar o mkp'da. Pazartesi de birşey almak için merkeze çıkacaklarmış. Sik gibi oluyor yani. Yetmiyor artık 2-3 saat. Eskiden olsa tamam derdim ama oturup kahve içmek,sinemaya gitmek falan kesmiyor ne o öyle liseli çocuklar gibi. Ekimin son haftası ve Kasımın ilk haftası gitmeyeceğim ankaraya. Plan vakti :) Kaçmak istiyoruz uzaklara bakalım allah büyük. Nasipse kısmetse :P Bu arada o Legion nasıl sikten bir filmdir öyle ya. tam bildiğin tavşan boku. Ne akar ne kokar. -Spoiler- O kadar boş beleş bir film ki... Dedirtmemek için tek yaptıkları şey trilyon tane araba alıp onları yakmak ateşe vermek olmuş. Ayrıca dini temelli gerilim filmi yapıyorsun,amacın insanların tanrıya ve öğretilerini önemsemelerini sağlamak dimi? Be amcık Mikail Allah'a ihanet eder mi?? Götünüzden element uyduruyorsunuz şerefsizim. Yani resmen Mikail Tanrı'ya düşünemediğini,göremediğini göstermek için ihanet ediyor. Yani bu kadar gerizekalılık olmaz. Kaş yapıyım derken don çıkarmak bu. Bir kere Mikail'in ihaneti söz konusu olamaz. Bu değil de asıl olay Tanrı'nın birşeyleri görüp,farkedememesi ve Mikail'in devreye girmesi... Ulan o nasıl Tanrı maynak mısınız? :D Hadi herşeyi geçtim Ulan en güçlü melek olan Cebrail topuzla,tokatla saldırmaz heralde ya :D Madara etmişler resmen :D -Spoiler- Mehmetcan ile durumlar iyi gidiyor. Yalnız şu iki günde bildiğin yaşlandım. Ne olaylar döndü günlük bir bilsen... Gece dönüyordum,abim arabayı veriyordu... off neyse. işler çok karıştı günlük. Aslında her zaman ki durumların boka sarmış hali varsay. | ||
|
|
||