|
17 Ekim 2010, Pazar
saat: 21:16
vay anasını be ne gündü. sabah cemşit kızlarla geldigini söyleyince kalkıp duş alıyım dedim.soyundum duşun altına girdim muslukları sonuna kadar açıyorum su gelmiyo.mal mal duş başlıgına bakıyorum sanki bakınca gelicekmiş gibi sular kesikmiş meğersem.arka mahalladen bi arkadaşım var yusuf onu aradım hemen. oglum sular varmı dedim var dedi suratına kapadım hemen telefonu. bunların kapıya geldim bu mal ne alakaysa çamaşır yıkamaya geldigimi sanmış.abi sana sular var dedim ama çamaşır makinası calısmıyo dedi.yok oglum dus alıcam lan felan dedim.bu nasıl kıvranıyo biliyomusun beni içeri almamak için.sonra boynundaki tırnak izleriyle içerde dolanan kızdan anladım neden beni içeri almadıgını.ulan ne kıvranıyosun eve kız attım desene it dedim. çaresiz eve geldim. sonra aldım ıslak mendillerle inanılmaz bi hijyen savasına kapıldım. hatta berçemler eve geldiginde ay bebek gibi kokuyosun volkan yerim seni ya tepkisiyle karsılastım. neyse ps 3 oynamaya başladık.maç yapıyoruz.berçem sürekli bacagını bacagıma sürtüyo.yani bende bişiler uyanmaya başladı. cemşitle kızların arkasından kaş göz yapıyorum. al su merveyi siktir git su evden bakısı tabi.kankamla aramda özel bi bakış bu! ya merve gel seninle sinemaya gidelim dedi cemşit.berçemde ay ben cok sevdim ps oynucam dedi. içimde kadıköy deplasmanına gidicek olan cimbomlunun çekingenligi yerini birazdan devlet töreniyle madalyası takılan bi askerin gururu ve sevincine bıraktı. cemşitle merve gittiler. ben ha seviştik ha sevişicez diye beklerken yaa benim karnım acıktı tepkisiyle kendime geldim. aslında o gazla mantı bile açardım ama pizza söyleyelim dedi.ya ben yemek yapan erkeklerden cok hoslanırım yemek yapsana dedi yaa dolaptada öyle cok bişi yok felan anca menemen yaparım dedim.aslında daha afilli şeylerde yapardım ama ben hemen sevişmek istiyorum.testesteron mekanizmayı tamamen ele geçirmiş çılgınca beynime hükmediyo derken. menemen yaptım. cabuk bitirmek içinde böyle normal insanın 5 yudumda yiyecegi lokmayı ben bi kerede yiyiorum falan. neyse yemegi yedik.berçem yanımda bi geyirdi.işte ondan sonra anladımki asker arkadasım salim gibi oldu enseye şaplak göte parmak kıvamına geldik. küfürler belaltı fıkralar derken dudak dudaga nefes nefese girdik birbirimize. yalnız tam seks yaparken ısrarlı ısrarlı telefonun calınması ne boktan bişiydir ya. berçem trip attı sevgilinmi arıyo yoksa diye. allahım en nefret ettigim trip şeklidir.yok benim sevgilim felan ya . ama aramakta ne aramak vazgecmiyo arayan kimse. bi baktım kim diye kemalettin tam elime aldıgımda tekrar ararken actım. hayırdır kardeş nefes nefese kaldın dedi. dedim eve kosu bandı aldım kosuyodumda noldu kemalettin birine bişi oldu galiba böyle aradıgna göre dedim. yok dedi aksam bulusmamız lazım bişi konusmamız lazım dedi. anasını satıyım işle ilgili olunca sallayamıyorumda.gene japonların burda büyük bi katkıları var sagolsunlar. hemen hızlı hızlı seksimi yapıp dısarı cıkmak zorunda kaldım. kemalettin deyincede aklıma hep eskiden fenerbahcede gerilerden gelen kemalettin vardı o geliyo aklıma :D yalnız oturdugumuz yerde gs macınıda izledim haftaya bildigin tecavüz var kadıköyde macı 6-0dan sonra güncelleme zamanı geldi sanırım :) volkan kaçar:* fizy.com/#s/1lt0m5 | ||
|
|
||