|
17 Ekim 2010, Pazar
saat: 21:49
duş almak ve traş olmak. Eringen bi yapım yok ancak nedense konu bu yukardakiler olunca çok eriniyorum. Üniversite yıllarında ne güzeldi bea. Traş olmazdım. Öyle saç sakal birbirine girmiş mis gibiydi. Şimdi jilet gibi olmak zorundasın. Ya da ben öyle hissediyorum. Bakma Murteza öyle mal mal. Banyoya gitmesi bi dert, suyu açması bi dert, soyunması bi dert, kurulanması bi dert. hele traş olmaktan hiç bahsetmiyorum. Beni yıkaması için birini mi işe alsam ki (: Önce traş olup, sonra mı duş alsam yoksa önce duş alıp sonra mı traş olsam. Devlet meselesi haline getirdin herif! siktir git ne bok yapıyorsan yap | ||
|
|
||