18 Ekim 2010, Pazartesi
saat: 00:02


uyuzzz kpss arkadaşlarımı benden çalıyorsun:S:S:S onların sınav stresi çokkkk:) hadi bakalım hayırlı mı olucak iptali!!!...neyse bende şu uyuz dediğim kpss eğitim bilimlerinden başlasam iyi olucak ...offf ben sanki çoçuklara onları öğreticem yaaaa....! sınav sınav bozdu psikolojimizi valla psikiyatriler iyi para kazandı gibi:D:D:D....en kısa zamanda ben de görünücem psikolojim normal değil:)... yan gelip yattığım günler olsun evet şu an da yan gelip yatıorum ama kafamda deli sorular!!!...bu sene olmaz zaten koy vericem:) seneye artık ama bi alt yapı çalışması yapmak gerek:)...okulu bitirdiğim günler gelsin istiyorum....bana pek bir şey katmadı:)...bazı iyi ve kötü anılar dışında ....kötüleri unutmuşum nedense kötü anıları çabuk unutuyormuyum ne:P..iyilerse ne mümkün....! bir de şu beni deli eden şeylere çare bulsam oh mis mis olucak ama....bak kaç zaman oldu geçmedi hala kandırıosun beniii:S...neyse şimdi kaçmam gerek sabah sabah en sevdiğim bir dersle güne başlamakla biraz olsun huzur bulmak istiyorum...huzur kolay aranıp zor bulunyosun beeee:S....bi gün çok pis bulcam oğlum seni:)kaçtım yakalasaaaaaaanaaaaaa!!!

istanbul
hosting