|
18 Ekim 2010, Pazartesi
saat: 00:04
Yazacak ne kadar çok şeyim varsa şu an, bir o kadar da az kelime döşeyebilecek gücüm var. Yorgunum ama gerginlikten tat alamasam da dün gün içinde, gecesinin artakalanlarından keyifliyim sayılır. Sırtım ağrıyor, dün de midem berbattı. Ona rağmen bütün gün ağzıma saçma sapan şeyler sokuşturdum. Acımadım, acımıyorum. Bana acıyan var mı? Yok, ne gereği var o vakit deyip akşam da düğünde bir güzel yemeklerle sikip, alkolle yıkadım kendisini. Yarasın yaramaza. Benbanaşaştıkaldıdün. G.ye sözüm vardı, olacak o kadar dans dans dans. Gecenin kraliçesi m. nin kardeşini dövecektim yalnız az kalsın, bütün gün gerim gerim gerdi herkesi. Bayan büyümüş de küçülmüş, o nasıl bir budalalık ve aptallıktır! Ablasıyla alakası yok, tuhaf. Sabah kuaförde başladı kimsenin kısamadığı volümünü yükseltmeye, akşam da düğüne giderken arabada devam etti.. Üçümüzden yediği son "gerginlik vs sakinlik" ayarı biraz ders olmuştur umarım kendisine. Muhtemel arabanın yolda bozulması da onun yersiz ve aptalca panik kusan çenesinden kaynaklandı, şoförün gereksiz yere araca ve kendi sürüşüne güvenmesi de cabası tabi. Yetişeceğiz diye trafiği sürekli yardırmanın alemi yoktu be paşası. Hepsi bir araya gelince ortalığı bok götürmesi çok normal. Ne sıkıcı işler bunlar, ben hani yorgundum niye yazıyorum ki bunları? Gideyim sigara içeyim yüzümdeki üçyüzbin mimikle birlikte. O kadar çok olduğunu bilmiyordum. Hmm, çokmuş yahu. Neyse insanlar eğlensin, bana zaten bir yararı yok. Nasıl olsa diğer yansımaları es geçip, aynaya bakmadıkça görmüyorum. Hem beni güldüremiyor. yüzümün hüznü bir tek bana. İki yüzlü, bir tek bana suratsız.. Gibi, bilemiyorum. Amma da yorgunmuşum, palavramı yiyeyim. Ama kaçıklığım ayyuka çıkmış olsa da dün her anlamda harikaydım, bu gerçek. Ben bile inanıyorum zira onca göz ve ağız yalan söylemiş olamaz gün boyunca bu müthiş çirkinliğe. Neyse, dayanamayacağım. Sıkıldım yine, aptalca düşüncelerden saparak sakinleşiyorum hemen.. "... it's getting colder inside i smoulder.." -hassiktiriniz ayrıca- Hayatımda bu kadar çok, zekice hareket ettiğini sanıp aptalın önde gideni olan budala insanı -hatta daha çok erkeği diyelim- kısa denilebilecek böylesi bir süreçte tanıdığımı hatırlamıyorum.. Pişkinlikleri de cabası. Nasıl bir rahatlık kafası ve profili anlamıyorum ki. Gülünesi de bir yandan.. ve sen tanrı! zahmet olacak ama; dilim katil olmak üzere, lütfen insanları benden uzak tut.. artık. kanlarının tadını alarak kendi tadımı kirletmek istemiyorum zira. Yine de en büyük hıyarlığı bu insansılara el uzatarak başta sen yapıyorsun, aferin çocuğum. senin de insanlığını ben.. emi. | ||
|
|
||