18 Ekim 2010, Pazartesi
saat: 00:16


Merhaba..anlamsizlik filn diye ugrasiyoruz ya,en cok anlam üretmekte gibi.ama özgür olucagim b i üretim.pis bi kapan icindeyiz...de-yiz. bunun yanisira,piskozum filan teshis edilmedi zaten yok ta; bu kendine ve herseye cok yabancilik hisleri cok yarattirici olbiliyo.yoga da yapmiyorum,yapsam iyi olucak,sirtim cok agriyo bedenim b i garip hislerveriyo bana iste,sen yapiyo musun yoga vb yeni modern zamanin bati dogu esintilerini?iyi biseyler ama bunlar..kesinlikle. ve kendini ifade edebilmek önemli.edemeyince cok tikaniyosun...o yüzden sacma sapan sana ifade yolluyoirum simdi ,gereksizce hala ve sürekli elestirdigim internet ve o da yetmedi facebook komikligi araciligiyla.. .

unzivilisiert (medeniyetlesmemis? ) bi insan olmamdan dolayi gurur duydugum bi an oldu bi aksam.. ne güzel bisey medenilesmemis olmak.. cnkü bi bu medenilesmek seyi,onlarin en kötü bisey olarak gördükleri pis uyusturucu maddelerden daha pis beter bisey. beyinleri yok olmus ki farkinda degilller


Saclarimi yine kirmiiziya boyamak zorunda kaldim.kendimi cok eksik hisssediyorum daha hayatevi konularda ,cok ugrasiyorum cok biseyler oluyo..ama sonra gel gör ki dis görünüs durumu geliyo.cok sacma .Hippiyim ben aslinda umursamiyorum güya ama umursuyorum ben acaiplestim bi acaip oldum. Yeni aldigim pek te sevindigim cizmeleri giydim ,bugünkü disosiasyonumun cok önemli bi sebepcesi oldu o..yeterince yuvarlak ve küt burunlu degil,sivrice.kadin ayakkabisi gibi! kendime yabanci gelmek .cok eglenceli aslinda

istanbul
hosting