|
18 Ekim 2010, Pazartesi
saat: 18:13
bugünn tekrar spora başladım .. 1 saatten fazla koştum.. koşarken yağmur da başladı , çok hoş oldu .. eve geldim duşumu aldıktan sonra vınn.. işlerimi hallettim , geldim .. kursa gidemedim.. yedeklerdeymişim meğer.. sabah çok sinirm bozuldu.. kapattım dayanamadım açtım bi daha azarladım öyle kapadım.. en azından rahatlamış oldum.. :D şunu öğrendim ki insanlardanince düşünceli olmasını, herşeyi düşünmesini , hassas davranmasını beklemeyeceksin.. bakıyorum çevremdekilere bodoslomo giriorlar herşeye.. bn , "yok onu düşünür, incinir fln" -ya git kızım işine yaaa... evet, karar verdim, bundan sonra insanlar hakkında hassas davranmyacağım.. en azından ince düşünmelerini beklemyeceğim.. yıpranan sonunda ben oluyorum çnkü.. çalışacağım. küçüklükten beri bu şekilde yetiştirildim bakalım değiştirebilecek miyim?!! :/ heee, bi de "bana mutluluğun resmini çzebilir misin abidincim? " | ||
|
|
||