|
18 Ekim 2010, Pazartesi
saat: 20:27
Bilmiyorum ne yapmaya çalıştığını. Ben mi hızlı gidiyorum? Ya da ne yapıyorum onu da anlamadım. Ben görüşmek istiyorum. Yapmak istediğim şey bu. Herkesten bir kaçıp saklanma hali... Birisi görmesin falan... Yavaş olalım,yavaş olalım...Daha adı konmamışken tanıştığımızın 3. gününde benimle uzaklara gitmenin hayallerini kuruyordu şimdiyse elimi tutmaktan çekiniyor kampüste. Bugün yanıma oturmadı birilerinden çekindiği için. Elini tutamadım bugün ya? Hiç birşey anlamıyorum sıkılmaya başladım ben bu işten. Zaten zaman sorunumuz var,haftanın 5 günü ayrı geçiriyoruz. Karşılıklı kahve içmek benim için hiçbirşey ifade etmiyor günlük. Ben kadınımı hissetmek istiyorum. 500 kişinin içinde boktan muhabbetlerle gülüşmek bir sik değil benim için. Bana hiç birşey ifade etmiyor oturup çay içmek. Çay içmek de ne ya allasen? Çay içtik lan bugün mal mal. Bildiğin mal mal oturduk sonra o yurduna gitti. Evet bütün günde görüşmemiz 1 saat sürdü. Ve yanıma bile oturmadı bırak elini tutmayı :D Beni bu şekilde elinde tutabileceğini sanıyorsa çok yanılıyor. Lafa gelince gelecek planı yapıyor. sikicem ya... | ||
|
|
||