18 Ekim 2010, Pazartesi
saat: 23:22


lanet staj defterii!!!! uzuuun zaman ben yazmayı geciktirdim, zaten süresi geçmişti, şimdi de bankaya gidiyorum onaylatmak için bütüüüün departman toplantıya girmiş oluyor..saatlerce bekledm çıkmadılar, ben de bi kez daha lanet okuyarak bankadan çıktım..
yapmam gereken bir proje var yarına, klasik türk milleti zihniyeti bıraktım yine son geceye, hala da yapasım yok ztn=( bi de geçirmem gereken birikmiş ders notları..sanırım düzenli derse girmek olayına benim de başlamam gerek artık..
üstümde bir miskinlik varki sormaa..ne kadr uyusam da geçmiyor şu halsizlik bi türlü..canım da sıkkın yine, sanırım hafta sonu bi bursaya gidip kendime gelmeliyim ne de olsa hem cuma hem de pztsim boş,pztsi dersi iptal etti hoca, diğer grubun hocası bize yetişemiyormuş=) emekli ol artııkkk zeyneeelll,bi gün derste ruhunu arkanda bırakıp gidivermenden korkmuyo değilim..
yarın çok sıkıcı bir gün olcak yne,sabah 11_ akşam 10 aralıksız dersim var..ve son 3 saatlik derste her hafta uyuyorum,öyle çok esneyip gözğm kapandı ki geçen hafta hoca benim yüzümden derse ara verdi..dayanamıyorum napayım,bünyem kabul etmiyor..
o değilde ozandan bugün hiç ses çıkmadı..birazcık uyuz oldum galba =)

istanbul
hosting