|
19 Ekim 2010, Salı
saat: 00:05
cüneyt özdemir'e bitiyorum ya.. (: adamı kıskanacağım yakında .. ((: ve bu halime gülüyorum.. dün gece cünetözdemir app'ini takip edenlere "iyi geceler, tatlı rüyalar" msjı göndermiş, içim gitti .. hemen bi ı phone alcam la .. olmuor bu böle.. zaten maratona da gidemedik.. adamımı görecektim.. yaa n'olur bana, bn böle değildim hiiçç .. :D gerçkten son zamanlarda çok deiştimve saçma bi insan olmaya başladım.. lalalaa.. cüneyt özdemir forever.. :D | ||
|
|
||