19 Ekim 2010, Salı
saat: 01:51



miskin mi oldum ne?

her şeyi erteler oldum, ben ki son 1 yıldır dakik yaşamayı ilke edinmiş...

bakalım var yine işin içinde bir şey ama ne zaman gelir buruna kokusu o belirsiz...

yarın çok yoğun değilim aslında, 14:45 gibi ders var, sonra Irak'tan gelen heyetle tanışma ve yemek vs...

Ama diğer gün... düşüncesi bile sıkıcı, dersler, dersler, dersler,... iş...iş...iş..toplantı, nutuk atma, bilmişlik taslama ve en zoru perşembe olacak sınava hazırlık...

bir toparlansam aslında hiç bir şey değil, topu topu 6-7 saatlik çalışmayla halletcem tüm işleri ama,, yoook ben geçen hafta anlamalıydım ters giden bir şeylerin olduğunu yazmaya başladığım projeyi yarıda bırakırken...

ben Türk kızıyla devam edemiom dedim, sardım yabancıya onunla da en fazla 3 gün kalabildim sonra sıkkınlık :s

kendine gel oğlum, iyisin, hadi git bir sigara iç, ne bilim duş al, çık dışarı ormanda biraz koş, müzik dinle...

bir sürü seçenek var ama ben miskin oldum, sigara içip yatayım sabah yine uyandıracak Eka,kaçık karı, Türkiye'de saatin kaç olduğunu bir türlü hesaplayamadı gitti...

sigara miskin efendi sigara...

istanbul
hosting