FreeYourMind :  
Çok güzel kararlar almışsın. Bu gençken başarılı olan şahıslara karşı toplumun bir rahatsızlığı var sanırım. Ben de çok çektim. Sana bazı tavsiyelerim olacak. Pek tavsiyeye ihtiyacın yok gibi de duruyor :) Gayet iyisin umursama kimseyi.

[hepsini okudum]