katze :
Mikropsun sen minik göbekli adam :o)) Öldürüyor beni yazıların yüzümü gülümsetiyor.. Şanslıyım senin gibi bir kardeşim olduğu için.. Duygularını böylesi güzel yazan bir adam benim cansuyum.. SONSUZ OLSUN BİTANEM..SONSUZZ...
[
hepsini okudum
]