glms :  
çalıyorum o zaman hoşuma gittiii...

lametadellamela :  
güzel söz, ben de beğendim:D

morlanet :  
tabi buyrun efendim.ne kadar çok yalnız varmış be vah vah(:

[hepsini okudum]