glms :
çalıyorum o zaman hoşuma gittiii...
lametadellamela :
güzel söz, ben de beğendim:D
morlanet :
tabi buyrun efendim.ne kadar çok yalnız varmış be vah vah(:
[
hepsini okudum
]