futile :
hobaa diyorum kardeşiz diye :))
wolkaan :
günceyi ekleyede aynı anda tıklıyosa iki insan kardeştende ötedir ikizdir yahu :D
futile :
telepati, telepati !
wolkaan :
bizdeki telepatide teletabilerde yoktur yani!
futile :
ay sesli okumaya çalıştım şemsi paşa pasajından beter oldu !
wolkaan :
:))
[
hepsini okudum
]