futile :  
hobaa diyorum kardeşiz diye :))

wolkaan :  
günceyi ekleyede aynı anda tıklıyosa iki insan kardeştende ötedir ikizdir yahu :D

futile :  
telepati, telepati !

wolkaan :  
bizdeki telepatide teletabilerde yoktur yani!

futile :  
ay sesli okumaya çalıştım şemsi paşa pasajından beter oldu !

wolkaan :  
:))

[hepsini okudum]