morlanet :  
gitmek her zaman iyidir (: nelerle karşılacağını göz önünde bulundurduğun sürece -ki bu gibi durumlarda "çok çok ölürüz " felsefesi işe yarıyor (: tabi bu dediklerimi evde denemeyin

nurich :  
kal-ma =) gerçekten insan kendi kazandığının kıymetini 10 numara biliyo. şekil a,b,c ben (:

[hepsini okudum]