futile :  
beklemeye devam ediniz

pencere 21382164348 sn sonra açılmazsa bu linke tıklayınız

www.allahtanumutkesilmez.com

futile :  
bu arada, o zamanlar özgü namal'a "duru" ismi ne yakışırdı, bi de adamım uğur polat vardı :) vardı di mi ya? yazdıktan sonra şüpheye düştüm

wanda :  
vardı vardı, pek severim o adamı, bi de meral okay güzel oynamıştır bu dizide

ehehe ali'nin tişört meselesini unutmamış olması da gözlerimi yaşarttı:)

Ali_the_Great :  
unuturmuyum, her dişlerimi fırçaladığımda aklımda :)

ava :  
carry on my wayward son diyoruz o zaman.

Gigi :  
supernatural güzeell.. 5. sezonu izliyorum.. müzikler de harika..

[hepsini okudum]