futile :
beklemeye devam ediniz
pencere 21382164348 sn sonra açılmazsa bu linke tıklayınız
www.allahtanumutkesilmez.com
futile :
bu arada, o zamanlar özgü namal'a "duru" ismi ne yakışırdı, bi de adamım uğur polat vardı :) vardı di mi ya? yazdıktan sonra şüpheye düştüm
wanda :
vardı vardı, pek severim o adamı, bi de meral okay güzel oynamıştır bu dizide
ehehe ali'nin tişört meselesini unutmamış olması da gözlerimi yaşarttı:)
Ali_the_Great :
unuturmuyum, her dişlerimi fırçaladığımda aklımda :)
ava :
carry on my wayward son diyoruz o zaman.
Gigi :
supernatural güzeell.. 5. sezonu izliyorum.. müzikler de harika..
[
hepsini okudum
]