FaLLDoWn :
nerde çalışiosun ki sen?
FaLLDoWn :
bu arada umarım işler yolunda gider :)
özgecan :
inşallahh öyle olurr:D benimde bütün umudum yolunda gitmesi:D
FaLLDoWn :
iş olsunda söyle ne olduğunu merak ettim :)
özgecan :
olmazzz henüzz değill :)
[
hepsini okudum
]