FaLLDoWn :  
nerde çalışiosun ki sen?

FaLLDoWn :  
bu arada umarım işler yolunda gider :)

özgecan :  
inşallahh öyle olurr:D benimde bütün umudum yolunda gitmesi:D

FaLLDoWn :  
iş olsunda söyle ne olduğunu merak ettim :)


özgecan :  
olmazzz henüzz değill :)

[hepsini okudum]