gülçin :  
:))
bende çocuum 25 yaşına geldiğinde eline ıhlamur tutuşturduğum hatta iç şunu diye önünde arkasında dolaştığım, söylendiğim günleri sağlıkla görmek istiyorum :)
nefret ediyor ıhlamurdan :))
geçmiş olsun ayrıca,,anneninde ellerinden öperim :)

morlanet :  
Allah sağlıklı uzun ömürler versin. Sevilmiyor bu ıhlamur (: teşekkür ediyorum ve bende senin ellerimde öpüyorum (:

morlanet :  
ama yok öpmim hastayım (:

ayaklı_cinnet :  
geçmişler ola (: bende de var aynı ses tonundan :/

morlanet :  
teşekkürler efenim, sizede geçmiş olsun. güzel bi ses tonu, seviyorum ben. hele kahkaha atarken süper oluyor (:

gülçin :  
amiin,,
berhudar ol evladım :P

lametadellamela :  
hepimiz travestiyiz:D

ayaklı_cinnet :  
teşekkür ederim ben de (: valla ben sevemedim gitti, şarkı söylerken hiç hoş olmuyor (: öksürük de cabası olunca..

morlanet :  
sağolun (:

Lame...la Oha Lan. Aile var burda

lametadellamela :  
(: ne be benimde sesm borazan gib:D

morlanet :  
tamam da "hepimiz travestiyiz" demek olmuyor yani (:

lametadellamela :  
piki

morlanet :  
aferin uslu kızım benim (:

[hepsini okudum]