:))
bende çocuum 25 yaşına geldiğinde eline ıhlamur tutuşturduğum hatta iç şunu diye önünde arkasında dolaştığım, söylendiğim günleri sağlıkla görmek istiyorum :)
nefret ediyor ıhlamurdan :))
geçmiş olsun ayrıca,,anneninde ellerinden öperim :)
morlanet :
Allah sağlıklı uzun ömürler versin. Sevilmiyor bu ıhlamur (: teşekkür ediyorum ve bende senin ellerimde öpüyorum (:
morlanet :
ama yok öpmim hastayım (:
ayaklı_cinnet :
geçmişler ola (: bende de var aynı ses tonundan :/
morlanet :
teşekkürler efenim, sizede geçmiş olsun. güzel bi ses tonu, seviyorum ben. hele kahkaha atarken süper oluyor (:
gülçin :
amiin,,
berhudar ol evladım :P
lametadellamela :
hepimiz travestiyiz:D
ayaklı_cinnet :
teşekkür ederim ben de (: valla ben sevemedim gitti, şarkı söylerken hiç hoş olmuyor (: öksürük de cabası olunca..
morlanet :
sağolun (:
Lame...la Oha Lan. Aile var burda
lametadellamela :
(: ne be benimde sesm borazan gib:D
morlanet :
tamam da "hepimiz travestiyiz" demek olmuyor yani (: