yatırıcam dizime,
alıcam elime kayışı ahahahah :))))
hedef medef hak getire :P
olmaz_olamaz :
hahahah sen bana hep bunu yapıyosun bu ilişki şiiddete meyilendi artık oysa öle çok seviyorum ki vaz geçemniyorumda nolucak bu benim halim böhüüü
gülçin :
kendine getirilmek için illa hırpalanmak istiyorsun sen :D
benim suçum değil :))
kıyarmıyım sana yav,,
nurich :
güzellik abidem, sen bi kursa filan yazıl... Nan izmir gibi bi yerde yaşıyosun 10 dk denizi izlesen keyfin yerine gelir taşı toprağı kara Ankarada ben ne b.k yiyeyim... (:
çok deli gelişmeler var kuzucum konuşamadık senle yrn
nurich :
sabah 9 da msn de bekliyorum seni... Alla'ın sevgili kuluyum sanırsam...
Bide asıl sorun çözülse değme keyfime...
olmaz_olamaz :
aha tam 9 da ordayım:) gecikmem:)
kurs ta ne kursu bebeğim alper başımı bağladığı gibi benide bağladı:D