davuloğul :
ben o şarkıyı çok severim bi kerem. :)
futile :
e sevilmiycek gibi deel kendisi :)
futile :
ev telefonuydu maalesef, yatağın dibinde hem de :)
davuloğul :
noluyo ya kim sevişiyo, hangi yatağın dibi? bana da anlatın!! demedim mi ben size bu güncede benden habersiz kimse sevişmeyecek diye!!!
:P
futile :
yaw umut fakirin ekmeği be davulum, sevişen yok, en azından kendi adıma konuşayım :)
davuloğul :
bir of çeksem dağlar yıkılır ne fütüş. efkar bastı. bana noluyosa? :))))
futile :
bana bastılar valla :P
futile :
ohooo geç kaldın, bitti :)
futile :
çok ağzın yanmışa benziyo :)
davuloğul :
önemli olan niyet hafız.
[
hepsini okudum
]