davuloğul :  
ben o şarkıyı çok severim bi kerem. :)

futile :  
e sevilmiycek gibi deel kendisi :)

futile :  
ev telefonuydu maalesef, yatağın dibinde hem de :)

davuloğul :  
noluyo ya kim sevişiyo, hangi yatağın dibi? bana da anlatın!! demedim mi ben size bu güncede benden habersiz kimse sevişmeyecek diye!!!

:P

futile :  
yaw umut fakirin ekmeği be davulum, sevişen yok, en azından kendi adıma konuşayım :)

davuloğul :  
bir of çeksem dağlar yıkılır ne fütüş. efkar bastı. bana noluyosa? :))))

futile :  
bana bastılar valla :P

futile :  
ohooo geç kaldın, bitti :)

futile :  
çok ağzın yanmışa benziyo :)

davuloğul :  
önemli olan niyet hafız.

[hepsini okudum]