Shirin :  
;)) akşam iş çıkışı aynı sorunları yaşıyorum bazen bende..sahilde oturup bir sigara içmek demek kişinin kötü kadın olduğuna mı işaret neee???

murattstein :  
selam arkadaşlığımızı burada sınırlı bırakmayıp msn,face,icq,yahoo,skype a taşıyıp daha sonra buluşup birşeyler içelim mi? D:D:D:

sanal zorbayım:D:D


ah be kızım ne şanssızsın sen şimdi neden yeniden doğmak istediğini anladım:D

anlatamıorum :  
murat sevgıler cnm:D
ayrıca zaten o saydıgın ıletısım adreslerım sen de war:D
yenıden doup istanbulda dogmak ıstıorum:D

murattstein :  
:D:D::D:D aa doğru var:D:D


gel gel şimdide gel:D

[hepsini okudum]