FreeYourMind :  
Bence sen eğlecesine bile okulu bitirirsin.Hedef veya kariyer için değil.Olaya o açıdan bak.Ayrıca yeğenler dünyanın en tatlı şeyleri. Herkes bana da aynı şeyleri söylüyor ama cefasını başkasının çektiği şekerleri yemenin daha tatlı olacağını düşnüym

[hepsini okudum]