güneşin yarattığı başağrısı ancak bu kadar anlatılabilirdi :)
futile :
ama bütün suçu güneşe atmayın hanımlar :) kimine iyi geliyor kendisi !
fou :
gün gelecek, yeşil çayı öyk diye diye nasıl içmeyi başardıysan, soğuğa öyk dememeyi de bir gün başaracak ve güneşsiz havayı seveceksin bizim gibi.
biliyorum ben. göreceğiz o günleri de evet!
bana cidden dokunuyor ama güneş, sus be kadın;)
futile :
bak şimcik, güneşsiz hava başkaaa soğuk hava başkaaa :)
fou :
farklılar zaten, ama ben soğuğuma da laf ettiğin için sıkıştırdım onu araya.;
biride çıkıp benim başımı çatırdatarak sıkıştırsa ve kurtulsam keşke.
futile :
şişşşşt duymıyım öle şeyler !
davuloğul :
fou'cum bende çok güzel, temiz, az kullanılmış mengene var. gel bize sıkıştırıyım :P işçilik parası almıycam söz :P