wanda :  
güneşin yarattığı başağrısı ancak bu kadar anlatılabilirdi :)

futile :  
ama bütün suçu güneşe atmayın hanımlar :) kimine iyi geliyor kendisi !

fou :  
gün gelecek, yeşil çayı öyk diye diye nasıl içmeyi başardıysan, soğuğa öyk dememeyi de bir gün başaracak ve güneşsiz havayı seveceksin bizim gibi.
biliyorum ben. göreceğiz o günleri de evet!
bana cidden dokunuyor ama güneş, sus be kadın;)

futile :  
bak şimcik, güneşsiz hava başkaaa soğuk hava başkaaa :)

fou :  
farklılar zaten, ama ben soğuğuma da laf ettiğin için sıkıştırdım onu araya.;

biride çıkıp benim başımı çatırdatarak sıkıştırsa ve kurtulsam keşke.

futile :  
şişşşşt duymıyım öle şeyler !

davuloğul :  
fou'cum bende çok güzel, temiz, az kullanılmış mengene var. gel bize sıkıştırıyım :P işçilik parası almıycam söz :P

fou :  
oo harika!

[hepsini okudum]