wanda :  
afferim kardeşime be:) bi kere de burdan diyim dedim :)

dizi izleye izleye öğreniyosun bu entrikaları ayrıca, gözümden kaçmadı:P

futile :  
öhm ...
:)

davuloğul :  
ohaaa! tebrik ediyorum, gurur duydum bee! helal ossun!

futile :  
evet evet, veriniz gazı ! :)

fou :  
harika;)
ve flickr linkini istiyorüm, hain kadın.

eternıty :  
sanatci gozu ne de olsa farkli bi sey olsa gerek:) tebrikler:)

futile :  
teşekkürler :))

[hepsini okudum]