gülçin :  
abi benim nazarım falan değmemeiş iftira atma pls :)))
başını bağlamışlar senin kabul et ahahahh :D

esmer :  
mutlak doğru diye bişey yok zaten bence hayatta hocam... doğruyu ararken hayatımız geçti be hocam ... bi kerede yanlış yap boşwer :)))) ama seneler sonra bana "sen verdin coşkuyu " diye geri dönme olur mu :))))))))))))

[hepsini okudum]