futile :  
kafandakileri önce geçici yaptır sırayla, bak bakalım hangisine ısınıcan :)

wolkaan :  
sen hangisini seçerdin yani sence hangisi daha iyi ? :)

futile :  
yazı güzel görünüyo da daha özel bişeyi tercih ederim, cevap hiçbiri :P

wolkaan :  
bende şekilci degilim be futile:p yazıda yazı diyorum:p
neyse daha bakarız daha zaman var önümüzde :p

[hepsini okudum]