futile :
kafandakileri önce geçici yaptır sırayla, bak bakalım hangisine ısınıcan :)
wolkaan :
sen hangisini seçerdin yani sence hangisi daha iyi ? :)
futile :
yazı güzel görünüyo da daha özel bişeyi tercih ederim, cevap hiçbiri :P
wolkaan :
bende şekilci degilim be futile:p yazıda yazı diyorum:p
neyse daha bakarız daha zaman var önümüzde :p
[
hepsini okudum
]