lametadellamela :  
sözler sanki, ağzımdan çıkmış gibi..
çıkıp yerini bulacak gibi yazılmış..

parazit :  
gitmeler gelmek içindir

şekerr :  
hiçkimse için değmiyor.. giden hayatın keyfini sürerken kalan acılar yaşar nedennn.. ondan öncesi ve ondan sonrasıyla hayat devam eder. değmez..

teorist :  
keşke anlatabilsem bunu kalbime....anlatabilsem...

şekerr :  
tabi söylemesi kolay oluyo uygulamaya gelince hiçde bukadar kolay değil zamanla atlatırsınız:))

[hepsini okudum]