lametadellamela :
sözler sanki, ağzımdan çıkmış gibi..
çıkıp yerini bulacak gibi yazılmış..
parazit :
gitmeler gelmek içindir
şekerr :
hiçkimse için değmiyor.. giden hayatın keyfini sürerken kalan acılar yaşar nedennn.. ondan öncesi ve ondan sonrasıyla hayat devam eder. değmez..
teorist :
keşke anlatabilsem bunu kalbime....anlatabilsem...
şekerr :
tabi söylemesi kolay oluyo uygulamaya gelince hiçde bukadar kolay değil zamanla atlatırsınız:))
[
hepsini okudum
]