petitbeurre :  
Sen içinden geldiği gibi yaşayabiliyorsan ne mutlu sana, içinden geldiği gibi yaşatmıyolar adamı, keşke benim patronu biri sikse de ölse, ben de işsiz kalmak için bir neden bulurdum hiç yoktan. Koyim..

olmaz_olamaz :  
hahaha çok iyi bebeğim yaa:)
yok beni de yaşatmadıkları zamanlar oluyo tabi ama inadına içimden geldiği gibi yaşıyorum onlar çıldırıyor bense rahatlıyorum
:)

petitbeurre :  
Donlarını yırtıp kafalarına bağlıcan yedi mahalle dolaştırcan hepsini. Sonra da büyükpark havuzunun üstünde oynatcan ayı gibi :/

olmaz_olamaz :  
hahahahahah süpermiş:)

[hepsini okudum]