davuloğul :  
sende bi hallar var ama neyse. :))

futile :  
ben bilsem anlatıcam da :)

acoustic_pain :  
hayrlı olsun :D

futile :  
bişi olacağı yok sanırım da eğlendim işte, neyse :)

[hepsini okudum]