ELLEDAN :  
genpadan son aldığım telefon "maket" çıkmıştı ve gidip değiştirmk istediğimde "nerden bilelim sizin teli alıp yerine maketi koymadığınızı " denmiştiii:)

Shirin :  
hadi canımmm ;)) bi şok daha..ee peki sonra ne oldu???gözlerinin önünde açacağım telefonu.merakla şimdi yeni telefona kavuşmayı bekleyeceğim bakalımm ;)

FreeYourMind :  
Babana Allah rahmet eylesin öncelikle. Sonra da Abinle barışma. Biraz sürünsün :D Ben de bir abiyim ama mesafeyi korumak muhabbeti arttırır. Ev konusunda da eve çıkınca göreceksin masrafları çok eve çıkmanın. Abini daha iyi anlayacaksın :D

FreeYourMind :  
Ayrıca evet doğru.. Herşey çok daha güzel olacak.. Bak telefonunu da değiştiriyorlar.. :) Sıfır bir telefon her zaman tamir görmüş bir telefondan iyidir..

ELLEDAN :  
tazminat davası açmayı teklif ettim,baktılar ciddiyim 2 telefon önerdiler aldım çıtım:)

[hepsini okudum]