nedamet :
Yalnızlığın tadını çıkarmak güzel de kaçmak istemek yada mücadele etmek insanda bitiyor.Tuhaf ikisinede gücüm yok.
angelicc :
Ben de gelmek istiyorum o kahve kokusunun peşinden ama fena canım çekti, olmadı denize bakar beraber susarız arkadaşım.. :)
rain :
dinlemek sadece denizi, havayı, güneşi o kadar güzel ki.. Ne zaman istersen :)
[
hepsini okudum
]