nedamet :  
Yalnızlığın tadını çıkarmak güzel de kaçmak istemek yada mücadele etmek insanda bitiyor.Tuhaf ikisinede gücüm yok.

angelicc :  
Ben de gelmek istiyorum o kahve kokusunun peşinden ama fena canım çekti, olmadı denize bakar beraber susarız arkadaşım.. :)

rain :  
dinlemek sadece denizi, havayı, güneşi o kadar güzel ki.. Ne zaman istersen :)

[hepsini okudum]