thesunshine :  
nurileri göstererek:
"seç, beğen, al"
bayıldım ama aslında o uygulama bu dünyada var. seç beğen al :)

davuloğul :  
ahaha "uyuzluk"a bayıldım. XD süperella olmuş bebeğem.

davuloğul :  
@the sunshine: nerede yaşıyorsan söyle ben de orada yaşamak istiyorum. ula madem öle irkekler var, neredesiniz ulan? çıkın ortaya!!!

thesunshine :  
birazcık vodka :)

futile :  
"seç, beğen, avucunu yala" !


davuloğul :  
seç, beğen, uzaktan yutkun :P

Gigi :  
ay ben de belediye otobüsü şoförü olmak istiyorum.. heheh..

ava :  
seçiyosun beğeniyosun da alma fasiliteleri gelişmedi, tırık oluyosun alana kadar (yahut hiç alamıyosun) diye ben de herkesin söylediklerini tekrarlayayım.

thesunshine :  
:) tamam o zaman sadece seçip beğenelim nedir yani.

[hepsini okudum]