nurileri göstererek:
"seç, beğen, al"
bayıldım ama aslında o uygulama bu dünyada var. seç beğen al :)
davuloğul :
ahaha "uyuzluk"a bayıldım. XD süperella olmuş bebeğem.
davuloğul :
@the sunshine: nerede yaşıyorsan söyle ben de orada yaşamak istiyorum. ula madem öle irkekler var, neredesiniz ulan? çıkın ortaya!!!
thesunshine :
birazcık vodka :)
futile :
"seç, beğen, avucunu yala" !
davuloğul :
seç, beğen, uzaktan yutkun :P
Gigi :
ay ben de belediye otobüsü şoförü olmak istiyorum.. heheh..
ava :
seçiyosun beğeniyosun da alma fasiliteleri gelişmedi, tırık oluyosun alana kadar (yahut hiç alamıyosun) diye ben de herkesin söylediklerini tekrarlayayım.
thesunshine :
:) tamam o zaman sadece seçip beğenelim nedir yani.