angelicc :  
yaa sen var ya sen! Döveyim mi? seveyim mi? bilmiyorum bazennn :) Seviyorum seni bebeğimmm, Ankara'nın kokusundan getir emi bana..

istkonsa :  
neden sewdiğini anlayabiliyorum da neden dövmek istedin onu anlayamadım :(((

angelicc :  
sevgimden bebemm sevdiğimden.. Güncedeki bir "gizli özne"ye idi yazdığım.. Yoksa kıyar mıyım ben hiç sana?.. Gül bakimm şimdi bana.. :)

[hepsini okudum]