angelicc :
yaa sen var ya sen! Döveyim mi? seveyim mi? bilmiyorum bazennn :) Seviyorum seni bebeğimmm, Ankara'nın kokusundan getir emi bana..
istkonsa :
neden sewdiğini anlayabiliyorum da neden dövmek istedin onu anlayamadım :(((
angelicc :
sevgimden bebemm sevdiğimden.. Güncedeki bir "gizli özne"ye idi yazdığım.. Yoksa kıyar mıyım ben hiç sana?.. Gül bakimm şimdi bana.. :)
[
hepsini okudum
]