parazit :  
yeterince uyumazsan yeterince mutlu olamazsın.

karel :  
hasat zamanııııııı oley =DD

wiolet :  
uyku konusunda çok haklısın parazit sıkı bi düzenleme yapmam lazım, gündüz çok uyuyorum
gecede uyuyamıyorum ewt ya ben bu konuyu önceliklerimin ilk sırasına alayım

wiolet :  
kurban olduğum
hasada daha var :D

karel :  
cahallığın gözü kör olsun=D

wiolet :  
estoğfurullah öle şey olarmı :D

karel :  
olmuş işte=D

[hepsini okudum]