parazit :
yeterince uyumazsan yeterince mutlu olamazsın.
karel :
hasat zamanııııııı oley =DD
wiolet :
uyku konusunda çok haklısın parazit sıkı bi düzenleme yapmam lazım, gündüz çok uyuyorum
gecede uyuyamıyorum ewt ya ben bu konuyu önceliklerimin ilk sırasına alayım
wiolet :
kurban olduğum
hasada daha var :D
karel :
cahallığın gözü kör olsun=D
wiolet :
estoğfurullah öle şey olarmı :D
karel :
olmuş işte=D
[
hepsini okudum
]