HattieWatson :
-iki üç insanın ölümü olabilir onları da zamanı geldimi eşşekler gibi kabul ederim o kadar seviyorum ki kendimi içten içe biliyorum ölümleri bile güzel güzel kabul ederim.
-bunu yapmak lazım. evet.
[
hepsini okudum
]