HattieWatson :  
-iki üç insanın ölümü olabilir onları da zamanı geldimi eşşekler gibi kabul ederim o kadar seviyorum ki kendimi içten içe biliyorum ölümleri bile güzel güzel kabul ederim.

-bunu yapmak lazım. evet.

[hepsini okudum]