wolkaan :
teomanyagız aga :D
sporkgirl06 :
:D Dude oyle deyince sevindirik oluyorsun demek...
Guzel:)
acoustic_pain :
aynen ole wolkan teomanyak oldum bu ara :D
spork güzel tabi :D
wolkaan :
teoman iyidir iyi aynen devam :D
acoustic_pain :
tabi sen işi kesin başka boyuttan ele alıyorsun kesin kesin :D
wolkaan :
lan bi kerede fesatlık yapma be :D
acoustic_pain :
takılıyorum be abi :D hem ne var istemez mydın teo gibi taklmak :D
wolkaan :
teonun günceye yansımıs hali duruyo karsında sevgili akustik kardeşim :p
acoustic_pain :
dmek kı fesatlık yapmıyorum woloman kardeşim :D
wolkaan :
teoman dedigin adam sapıkmı kardeşim ben onu sahaptım zaten :D
[
hepsini okudum
]