wolkaan :  
teomanyagız aga :D

sporkgirl06 :  
:D Dude oyle deyince sevindirik oluyorsun demek...
Guzel:)

acoustic_pain :  
aynen ole wolkan teomanyak oldum bu ara :D

spork güzel tabi :D

wolkaan :  
teoman iyidir iyi aynen devam :D

acoustic_pain :  
tabi sen işi kesin başka boyuttan ele alıyorsun kesin kesin :D

wolkaan :  
lan bi kerede fesatlık yapma be :D

acoustic_pain :  
takılıyorum be abi :D hem ne var istemez mydın teo gibi taklmak :D

wolkaan :  
teonun günceye yansımıs hali duruyo karsında sevgili akustik kardeşim :p

acoustic_pain :  
dmek kı fesatlık yapmıyorum woloman kardeşim :D

wolkaan :  
teoman dedigin adam sapıkmı kardeşim ben onu sahaptım zaten :D

[hepsini okudum]