Ne güzel şarkılar falan. Bir de kolye çekiyor insanın canı. Bizim ev boş, sadece günde bir demirci geliyor kediye yemek vermeye. Melihde anahtar var, git orda kal işte.
vike :
zamanı uyduramıyorum.. sen nerdesin ki? berlindeyim de! berlindeyim de!
kundante :
Berlindeyim de, ay sonuna kadar, sonra strasburg, sonra reyhanın düğünü ankara..Epey bir yokum. Şimdi gitsen, on onbeş gün kalırsın. Melih de anahtar var, benim burda telim yok, arayamıyorum, halledin aranızda işte.
vike :
saol, ama zaman yok işte.
reyhanın düğünü ne zaman?