evet koşturmaca ve bir klişe ama hayat böyle işte..
otursak ve konuşsak iyi olurdu ama zaman dar..
yetiremiyoruz..
RuHuDa_VaR :
hala haber bekliyor o arkadaşın..ve artık haber gelmediği her dk için, içi içini yiyor..
kin :
arayıp sormaya korkuyordum iyi de olsa kötü de olsa haber verirsin diye. daha kötü haberd gelmediğine göre hala umut var, adamların dönem sonu işleri çoktur beşlki...