ithaki :  
anlamaya çalışana yani bana yeterli:))

evet koşturmaca ve bir klişe ama hayat böyle işte..

otursak ve konuşsak iyi olurdu ama zaman dar..

yetiremiyoruz..

RuHuDa_VaR :  
hala haber bekliyor o arkadaşın..ve artık haber gelmediği her dk için, içi içini yiyor..

kin :  
arayıp sormaya korkuyordum iyi de olsa kötü de olsa haber verirsin diye. daha kötü haberd gelmediğine göre hala umut var, adamların dönem sonu işleri çoktur beşlki...

[hepsini okudum]