thesunshine :  
şişko :)

murattstein :  
2 ay snra görüşürüz:d

thesunshine :  
xxxl mı olucan :)

murattstein :  
hayır s olacam:D

thesunshine :  
tamam canım :D

murattstein :  
:D

[hepsini okudum]