thesunshine :
şişko :)
murattstein :
2 ay snra görüşürüz:d
thesunshine :
xxxl mı olucan :)
murattstein :
hayır s olacam:D
thesunshine :
tamam canım :D
murattstein :
:D
[
hepsini okudum
]