lametadellamela :
dio kim be
bu arada
kına yak bi tarafına
acoustic_pain :
acık konusayım ben üzülenlerdenim, fenerin olmasını istedim şampiyon... bursaspor taraftarının beşiktaşa sacma yaklaşımından dolayı ertuğrul sağlam'ı hariç tutarak takıma antipati besliyorum :D
[
hepsini okudum
]