lametadellamela :  
dio kim be
bu arada
kına yak bi tarafına

acoustic_pain :  
acık konusayım ben üzülenlerdenim, fenerin olmasını istedim şampiyon... bursaspor taraftarının beşiktaşa sacma yaklaşımından dolayı ertuğrul sağlam'ı hariç tutarak takıma antipati besliyorum :D

[hepsini okudum]