Heart_brit :
Süpersiniz yaa.Tebrik ederim darısı kocaelisporun başına:S dicem bi zamanlar 2.ciliklere kadar gelip depremle yerle bir olmuş bir anadolu takımı olduk:(
Ama bende yarı bursalı olarak en az sızin kadar mutluyum;)
[
hepsini okudum
]