Shirin :
ben gelirim ;))
futile :
oluuuur :)
Ali_the_Great :
Altay-Konyaspor? harbi futbol maçına mı gideceksin? ilginç.
futile :
altay atkım bile var ! :P
Ali_the_Great :
Hahah, iyiymiş. iyi şanslar şimdiden.
futile :
kudretinle kuvvetinle şeeen al-tay
semalarda semalarda parıııl-dar! :)
sağol :)
Shirin :
yaptığım yorumlar sonrası yorum yapıldığında görmediğimden gunceleri de kaçırıyordum da ayarını buldum ama baya bi gecikmişim ;((
[
hepsini okudum
]