Shirin :  
ben gelirim ;))

futile :  
oluuuur :)

Ali_the_Great :  
Altay-Konyaspor? harbi futbol maçına mı gideceksin? ilginç.

futile :  
altay atkım bile var ! :P

Ali_the_Great :  
Hahah, iyiymiş. iyi şanslar şimdiden.

futile :  
kudretinle kuvvetinle şeeen al-tay
semalarda semalarda parıııl-dar! :)

sağol :)

Shirin :  
yaptığım yorumlar sonrası yorum yapıldığında görmediğimden gunceleri de kaçırıyordum da ayarını buldum ama baya bi gecikmişim ;((

[hepsini okudum]