futile :  
çiçekliköy !

wanda :  
illa bornova demezsen, urla-iskele de olur derim :)

futile :  
hem komşun hazır :P

imbecile :  
=]
içim sıcacık oldu.

persephonee :  
yillardir aklimda hep urla'ya tasinmak var, umarim bir gun olur. ama sanirim simdilik bornova taraflari zira dondugumde bornova belediyesi memuru olacagim;))

[hepsini okudum]