illa bornova demezsen, urla-iskele de olur derim :)
futile :
hem komşun hazır :P
imbecile :
=]
içim sıcacık oldu.
persephonee :
yillardir aklimda hep urla'ya tasinmak var, umarim bir gun olur. ama sanirim simdilik bornova taraflari zira dondugumde bornova belediyesi memuru olacagim;))