nilay :
Sen varya....Yazmadığın günlere yan kızım....Harikasın..
akarat :
çoook başarılı :) Ağlıyorum şuan:P
cumba :
yoğurdu , ettıı hayatı sımdı savuruyo cumleleri... en kıvamlısından...:)
arjen :
30 yaş iyidir:))) cümleler kalbinden taşmış gelmiş buraya yazmış kendini.... çok güzel... kekik kokusu...
yildo666 :
ben köyde kekik toplamıştım...
dylan :
son cümledeki 'de' ayrı!!
TDK
:))
konsantre :
evet ama denedim, öyle güzel durmadı :))
nilay :
Bense "de" bağlacını çok etkileyici bulurum...Öyle başına buyruk...Asi....
[
hepsini okudum
]