nilay :  
Sen varya....Yazmadığın günlere yan kızım....Harikasın..

akarat :  
çoook başarılı :) Ağlıyorum şuan:P

cumba :  
yoğurdu , ettıı hayatı sımdı savuruyo cumleleri... en kıvamlısından...:)

arjen :  
30 yaş iyidir:))) cümleler kalbinden taşmış gelmiş buraya yazmış kendini.... çok güzel... kekik kokusu...

yildo666 :  
ben köyde kekik toplamıştım...

dylan :  
son cümledeki 'de' ayrı!!
TDK
:))

konsantre :  
evet ama denedim, öyle güzel durmadı :))

nilay :  
Bense "de" bağlacını çok etkileyici bulurum...Öyle başına buyruk...Asi....

[hepsini okudum]