xD :
adı ne özge mi?
vengance :
Vuslat mı hasret mi
adını sen koy...
By Müslüm Baba :)
xD :
haa aynı kız sandımda benden sonra senide mi dedim bi an. asfasfsaffd
vengance :
Onlar heryerde azizim.
İsim değişebilir ama zihniyet sabit malesef...
xD :
dogru tamamen.
[
hepsini okudum
]