xD :  
adı ne özge mi?

vengance :  
Vuslat mı hasret mi
adını sen koy...
By Müslüm Baba :)

xD :  
haa aynı kız sandımda benden sonra senide mi dedim bi an. asfasfsaffd

vengance :  
Onlar heryerde azizim.
İsim değişebilir ama zihniyet sabit malesef...

xD :  
dogru tamamen.

[hepsini okudum]