asabi :
cemali daha güzel söylüo bence
zülfikar :
kesinlikle .. zaten ilk o adamda sewdim şarkıyı . daha önceki güncemde cemaliyi koymuştum.. şarkıyı birdaha koymak istediim için emre aydın'ın koydum bu seferde..
[
hepsini okudum
]