asabi :  
cemali daha güzel söylüo bence

zülfikar :  
kesinlikle .. zaten ilk o adamda sewdim şarkıyı . daha önceki güncemde cemaliyi koymuştum.. şarkıyı birdaha koymak istediim için emre aydın'ın koydum bu seferde..

[hepsini okudum]